ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Guest Service Supervisor - Riva Vibe Hotel (คลองสาน)
PCL Hospitality Co., Ltd
สถานที่ทำงาน : กรุงเทพ
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1. At least Bachelor degree in any field
2. Good inter-personality skill and outgoing, friendly
3. Strong in English communication skill
4. Strong in problem solving skills, and execution of work
Front desk agent performs check-in/out function for hotel guests, including being an information provider, receiver, diplomat, problem solver, salesperson, hotel representative, public relations agent, coordinator of activities and accountant with the utmost politeness, efficiency and friendliness.
Our Benefits / สวัสดิการพนักงาน
1. Service Charge
เงินค่าบริการ
2. Vacation Leave (Start from 7 Days - 14 Days)
วันหยุดพักร้อนประจำปี (เริ่มต้นที่ 7 วัน - 14 วันต่อปี)
3. Public Holiday Leave / 17 Days
วันหยุดนักขัตฤกษ์ 17 วันต่อปี
4. Meal allowance
ค่าอาหารสำหรับพนักงาน
5. Uniform
ชุดพนักงาน
6. Group Insurance & Dental
ประกันชีวิต/อุบัติเหตุ/สุขภาพ (รวมครอบครัวสำหรับพนักงานประจำ) และค่าทำฟัน
7. Provident fund
กองทุนสำรองลี้ยงชีพ (นายจ้างสมทบ 100% โดยไม่นับอายุงาน)
8. Annual Medical Check-up
ตรวจสุขภาพประจำปี
9. Social Security
ประกันสังคม
ไม่ข้อมูล